I proudly bring to you.... ME!!!!
Friday, April 14, 2006



无尽的爱


Finally got my lappy back. And i finally started playing like mad. Haha... No lappy, sleep a lot. The moment eyes land on the notes, eyelids closes. This is chi ru.

This weekend i confine myself. Hope it works out fine...

Watched The Myth? A show long ago. Not fantastic, not even close to great. But i like the fantasy idea. And i like the song too..

解开我最神秘的等待
星星坠落风在吹动
终于再将你拥入怀中
两颗心颤抖

相信我不变的真心
千年等待有我承诺
无论经过多少的寒冬
我决不放手

(韩)

每一夜被心痛穿越
思念永没有终点
早习惯了孤独像随
我微笑面对

相信我我选择等待
再多苦痛也不闪躲
只有你的温柔能解救
无边的冷漠

(韩)

让爱成为你我心中
那永远盛开的花
穿越时空绝不低头
永不放弃的梦

让爱成为你我心中
那永远盛开的花

唯有真爱追随你我
穿越无尽时空

我们连"爱你"这句话都无法讲

爱是心中唯一不变美丽的神话

Ok ok.... The lyrics not completely correct. Some of the spelling is chui one. But i copy and paste lar, lazy to edit. Haha


About Me

Kenneth


Pet: Chao Tar!


adopt your own virtual pet!